Program Partnerski SEB-COMP

Jeśli trafiłeś na tę zakładkę, to najprawdopodobniej w poszukiwaniu solidnego partnera handlowego, w zakresie sprzedaży produktów takich jak: drukarki 3D, skanery 3D, urządzenia do postprocessingu oraz materiały eksploatacyjne i części. Do współpracy wnosimy także usługi: druku 3D, szkoleń w siedzibie Klienta oraz w wersji online. Zapewniamy także otoczkę edukacyjną, w postaci scenariuszy zajęć do pracy z drukarką 3D.

Jakie korzyści czekają na Ciebie w ramach Programu Partnerskiego SEB-COMP?

  • szeroki wybór produktów od kilkudziesięciu producentów, co daje nam łącznie ponad 300 urządzeń

  • fachowe doradztwo, 

  • bezpłatną rejestrację

  • proste zasady przystąpienia do programu oraz członkostwa

  • osobistego opiekuna Twojego konta

  • dostęp do materiałów reklamowych

  • atrakcyjne prowizje partnerskie oraz możliwość ich negocjacji

Jak wygląda proces przystąpienia oraz udziału w Programie Partnerskim SEB-COMP?

  • zgłoszenie członkostwa, poprzez przesłanie danych do założenia konta na adres: pp@seb-comp.pl

  • przekazanie leada

  • wypłata prowizji, po zakończeniu procesu sprzedaży

Najczęściej zadawane pytania:

  • Kto może zostać członkiem Programu Partnerskiego SEB-COMP? - Program dedykowany jest zarówno dla osób fizycznych, jak i firm, które potrzebują wsparcia oraz poprowadzenia sprzedaży produktów, znajdujących się w ofercie firmy SEB-COMP

  • Jakie opłaty, generuje udział w tym programie? - Obecność w PP SEB-COMP jest dla naszych partnerów bezpłatna na każdym z jego etapów. 

  • Kiedy następuje wypłata prowizji? - Ustalona prowizja, zostanie przelana na wskazane konto, do 14 dni roboczych, od daty zakończenia procesu sprzedaży - zaksięgowania środków na naszym koncie. 

Po więcej informacji oraz w celu rejestracji, zapraszamy do kontaktu mailowego: pp@seb-comp.pl