Tworzenie lub Do-It-Yourself jest teraz znacznie bardziej powszechne niż 10 lat temu, ponieważ takie narzędzia produkcyjne jak drukarki 3D, grawerki laserowe i rzeźbiarki CNC zostały spopularyzowane. Sami uwielbiamy te narzędzia i mamy nadzieję, że więcej osób będzie mogło z nich korzystać w swoim codziennym życiu tak jak my. Dlatego jesteśmy zd...
Tworzenie lub Do-It-Yourself jest teraz znacznie bardziej powszechne niż 10 lat temu, ponieważ takie narzędzia produkcyjne jak drukarki 3D, grawerki laserowe i rzeźbiarki CNC zostały spopularyzowane. Sami uwielbiamy te narzędzia i mamy nadzieję, że więcej osób będzie mogło z nich korzystać w swoim codziennym życiu tak jak my. Dlatego jesteśmy zdeterminowani, aby uczynić te narzędzia jeszcze bardziej dostępne dla zwykłych konsumentów. Mamy nadzieję, że nasze produkty pozwolą Ci zrealizować Twoje pomysły, bez względu na to, czy jesteś 30-letnim inżynierem, 80-letnim hobbystą czy 10-letnim uczniem.
Mamy zespół pasjonatów i utalentowanych ludzi, aby to marzenie się spełniło. Rozumiemy, że istnieją trzy najczęstsze przeszkody, które powstrzymują ludzi przed rozpoczęciem projektów DIY: wysoka cena narzędzi DIY, wątpliwa jakość i stroma krzywa uczenia się narzędzi. Dlatego poświęcamy bezprecedensowe zaangażowanie w rozwój sprzętu i oprogramowania oraz tworzenie społeczności, zapewniając, że możemy dostarczyć wysokiej jakości, przystępne cenowo i przyjazne dla użytkownika maszyny do majsterkowania. Jednym z najbardziej niezwykłych produktów jest Luban, otwarte oprogramowanie CAM zaprojektowane specjalnie w celu umożliwienia pełnej kontroli nad drukiem 3D, grawerowaniem/wycinaniem laserowym i rzeźbieniem CNC oraz zaangażowane w usługi programistyczne. Luban nie tylko świadczy usługi programowania i projektowania oprogramowania komputerowego dla różnego rodzaju ludzi lubiących majsterkowanie i rzemiosło, ale również zapewnia usługi aktualizacji i konserwacji oprogramowania dla drukarek 3D produkowanych przez Snapmakera.
Mając w zespole grupę inżynierów, doceniamy zastosowanie inżynierii; wierzymy w pozytywne rezultaty majsterkowania; nigdy nie pomijamy szczegółów, które wpływają na doświadczenie użytkownika. Utrzymujemy również bliską i przejrzystą komunikację z naszymi użytkownikami, abyśmy mogli tworzyć to, czego potrzebują nasi użytkownicy.
Nasza podróż rozpoczęła się w sierpniu 2016 roku. Z powodzeniem uruchomiliśmy nasz pierwszy projekt, który pół roku później zebrał 2,2 miliona dolarów na Kickstarterze. Przed nami jeszcze długa droga do przebycia. Dzięki naszej pasji i wytrwałości wierzymy, że tworzenie będzie tak łatwe jak robienie zdjęć w nadchodzących dekadach.